Chłopaki z The Royal Truck CO odświeżyli swoją bazową linię trucków, które pod każdym względem mają być teraz lepsze od swoich poprzedników.
Designed by Carroll
Nie ma się co czarować, że w temacie „deskorolkowego podwozia” jakiś niesamowitych transformacji nie zobaczymy. Raczej mowa o szukaniu perfekcji w aktualnej, ponadczasowej formie. Takiego zadania podjął się sam Mike Carroll, który kierował się prostą zasadą: ma być wszystko czego potrzeba i nic czego nie potrzeba.
3 modele / 2 kolory
Zacznijmy od tego, że w nowej odsłonie zostały zaprezentowane 3 modele w dwóch kolorystkach:
- The Royal Raw (srebrny klasyk, także w wersji z odwróconym kingpinem) oraz
- The Royal Black (czarne polerowane);
Właściwości aka ficzerki
Jednym z ich najważniejszych ficzerów jest to, że odległość końca kingpina od hangera jest na tyle duża, że nie ma opcji żeby przystawiło np przy feeblu. Poza tym, traczki są o 25g lżejsze i jednocześnie o 30% bardziej wytrzymałe. Sam kształt i wymiary dopieszczono dla idealnego balansu i zwrotności. Dzięki temu, pop ma się ponoć z nich wylewać.
Uwagę przykuwają także ciemnoniebieskie gumki (bushings i pivot cup), które są produkowane ręcznie, co ma przełożyć się na ich wyższą jakość. Jeśli dodamy do tego dożywotnią gwarancję na wady fabryczne, to w sumie czemu by ich nie spróbować? Tak, jak uczynił to chociażby Vincent Alvarez, który odpalił nowe Royal’e na LA rejonie.
Rozmiarówka
Nowe The Royal Raw i The Royal Black i The Royal Inverted dostępne są w pięciu szerokościach: 127, 139, 144, 149 i 159. Możemy je zatem przykręcić zarówno do wąskich i małych desek 7.25 jak i prawdziwych wielorybich 9’tek. W doborze rozmiaru do deski, Royal trochę pomaga na swojej stronie (zjedź na dół po info).