The North Face kolaboruje z National Geographic w celu dalszego uświadamiania potrzeby recyklingu plastiku na przykładzie wspólnej, odzieżowej kolekcji.
Plastik zalewa nas zewsząd i bez zawahania możemy powiedzieć że potop trwa i grozi zagładą. Choć wszyscy wiemy jak trudny w rozkładzie jest ten materiał cały czas używamy plastikowych reklamówek, kupujemy napoje w plastikowych butelkach itd. Rządy wielu krajów próbują robić coś w kierunku poprawy sytuacji, ale największy problem jest w nas. Dopóki sami nie zmienimy nawyków i stanowczo nie zaprotestujemy przeciw zalewowi opakować z tworzyw sztucznych, to po prostu się w nich utopimy. Jeśli jednak mamy już z nim do czynienia, to zróbmy wszystko co w naszej mocy, aby nie traktować go jednorazowo! Wpiszcie sobie sobie w Google hasła „Maldives waste” lub „Himalaya waste” – widok jest przerażający, co człowiek potrafi zrobić z pięknem przyrody…
The North Face przy tworzeniu kolekcji Bottle Source (której częścią jest współpraca z National Geographic), użyli ponad 174 tony (sic!) plastiku. Został on zebrany w 3 parkach narodowych: Yosemite, Great Smoky Mountains i Grand Teton. Hasłem przewodnim akcji, którym zadrukowana została odzież z tej kolekcji jest „Waste is over”. W skład Bottle Source Collection x National Geographic wchodzą: damska bluza z kapturem i t-shirt oraz męski longsleeve i bluza z kapturem. Biało czarna kolorystyka, z nadrukowanymi na rękawach logotypami obu marek.
Całą recyklingową kolekcję The North Face znajdziecie tutaj.