To lato obfituje w ciekawe kolaboracje i tak jest także tym razem bo lecący piecem i wciąż świeży na rynku Bronze 56k łączy siły z świetnie już znanym i usytuowanym HUF.
Bronze 56k to nowojorski brand prowadzony przez deskorolkowców, a przecież Keith Hufnagel – założyciel HUF, zanim sprowadził się do San Francisco także mieszkał w NYC, z którego zresztą pochodzi. Chociaż na zdjęciach poniżej widać koszulkę i czapkę to oficjalnie kolaboracja będzie obejmowała tylko buty Classic Hi i skarpety z logo Bronze56k.
Teraz pospekulujmy, ponieważ na koszulce i czapce, które ponoć nie będą w sprzedaży (być może będą dodawane do butów) widnieje logo niemal identyczne z tym, z którego słynie elitarna, sportowa marka Polo. Jak wiemy Bronze56k z nostalgią traktuje przełom lat 90’tych i początek XXI wieku. Ten okres to ogromny wzrost popularności marki na całym świecie, co także udzieliło się niektórym skejtom, czyli możemy mówić o kolejnym hołdzie „brązowych” czasom przełomu wieków.
Inny scenariusz jaki przyszedł mi na myśl to ten, że kolejna marka przy współpracy z hard core’owymi skejtowymi brandami chce się wbić do deskorolkowego biznesu. Nie zdziwiłbym się, bo to przecież współcześnie popularny trend. Może jednak HUF i Bronze56k chcą jedynie wywołać zamieszanie swoim collabo i mają w 4 literach Ralpha Laurena (zresztą także nowojorczyka) i jego snobistyczny brand. Tak czy inaczej o wszystkim przekonamy się 30 czerwca, kiedy to kolaboracja ujrzy światło dzienne, m.in. w internetowym sklepie HUF.