Grey Area, czyli projekt z którym kojarzy się przede wszystkim Kuba Kaczmarczyk do tej pory można było określić mianem kolektywu. Wspólne nagrywanie, walka na ulicy i generalnie szeroko pojęte skatelife – z tego kojarzymy „szarą strefę”. Regularnie wydawane przez chłopaków filmy deskorolkowe zawsze są ważnym wydarzeniem.
Nie trzeba daleko szukać, bo całkiem niedawno miała miejsce premiera ich ostatniej produkcji, ale dziś nie o tym. Grey Area od teraz będzie również brandem deskorolkowym! Na dobry początek chłopaki przygotowali bluzę z kapturem oraz proste beanie, ale możecie być pewni następnych produktów. Nowe logo zaprojektował Michał Andrzejczak.
Grey Area zapowiada zaskakujące kolaboracje i tak jak zwykle: deskorolkę w najsurowszym wydaniu.
My się jaramy i szczerze trzymamy kciuki. Zainteresowanych odsyłamy do SH Store (Warszawa) oraz Skate Or Die (Kraków). Jeśli nie masz opcji podejść do któregoś ze wspomnianych sklepów, nic straconego! Produkty Grey Area dostaniesz również za pośrednictwem instagramu, podbijajcie na priv do Kuby.