Wciągnięci przez weekendowy melanż mogliście przeoczyć najnowszą produkcję Kuby Kaczmarczyka Grey Area: Culture of Grey. Udajmy, że nic się nie stało…
Jeden spot
„Wyobraźcie sobie chodzenie na jeden spot przez całą wiosnę. Właśnie to robiłem z ekipą” – napisał Kuba Kaczmarczyk na Instagramie. Myślę, że nikt z Was nie powinien mieć problemu z lokalizacją tego miejsca. Trzeba przyznać, że to był świetny pomysł, a sama realizacja wiadomo… Edit trwa ponad 6 minut i ani prze chwilę nie ma narzekania, że wieje nudą bo to jedna miejscówa. Pokazanie jej z wielu perspektyw, odkrycie czegoś nowego to sztuka, która udała się całej ekipie.
The Crew & more
Główny skład to: Agata Halikowska, Michał Juraś, Tomek Ziółkowski, Andrzej Palenica i Emil Wolan. Kamerą i montażem zajął się Toyboy, efektami wizualnymi Ania Kaczmarczyk a animacjami Michał Andrzejczak. Na uwagę zasługuje też soundtrack:
- „Profet”, Nanga (album Cisza w bloku)
- „Stalowa Woda”, Tajfuny (album Cisza w bloku)
- „Swallow”, Hammerhead (album Into the Vortex)
Tees
Jeżeli podobał Wam się film, ekipa wydaje się spoko a na ostatnim tripie zgubiliście t-shirty to możecie rozważyć zakup nowych z e-straganu Grey Area. Dwa, zupełnie nowe wzory i klasyczne kolory nie mogą nie siąść.
Wyświetl ten post na Instagramie.