Jeśli nie słyszałeś o marce Hook-Ups to nic dziwnego. Pisaliśmy o niej może raz przez te wszystkie lata. Brand przeżywał swoje czasy świetności w 2 połowie lat 90-tych. Teraz jednak temat powraca za sprawą marki Etnies, która przygotowała bardzo fajną kolekcję upamiętniającą „stare, dobre czasy” i zajawkę na japońską sztukę i kulturę Manga.
Hook-Ups to dzieło Jeremy Kleina, zajebistego skatera, którego najbardziej zapamiętamy z filmu „The End” Birdhouse’a we wspólnym i mega zwariowanym parcie z Heath Kirchartem. Nie ma co opisywać, po prostu zobaczcie poniżej.
Wróćmy jednak do kolaboracji Etnies x Hook-Ups. Znalazły się w niej przede wszystkim odpowiednio zmodyfikowane wizualnie Marany w 3 wersjach kolorystycznych: niebieskiej, bordowej i burgundy pakowane w oryginalne pudełka z kultowym wizerunkiem japońskiej uczennicy. W kolekcjo znalazł się także popularny model Scout, czyli lekki „after skate”z noskiem. Z odzieży mamy czarną, rozpinaną bluzę z kapturem i t-shirt, a wisienką na torcie jest oldskoolowa deska. Myślę, że wyszło to naprawdę fajnie.
Na koniec dobra wiadomość, collabo Etnies x Hook-Ups dostępne jest na STORE.