Od początków śledzę poczynania Happy Hour Shades i super, że tym razem z collabo z grubej rury wjechali razem z marką Etnies.
Firma okularów przeciwsłonecznych, którą założyli Braydon Szafranski i Bryan Herman zdecydowanie znalazła swoją luzacką i zabawną niszę, także zastanawiam się, dlaczego przy tak przystępnej cenie nikt jeszcze nie wpadł na to, żeby je ściągnąć do Polski? Etniesa nikomu przedstawiać nie trzeba, ale jak można się było domyśleć, skoro wzięli się za coś i podpisują się pod tym po całości, to lipy nie ma. Kolekcja jest zacna, bo nie tylko znajdziemy w niej fajną, letnią odzież, czapki i akcesoria z etui na browarki na czele, ale przede wszystkim znalazły się w niej 3 modele butów: Marana, Scout i James Vulc. Motywem przewodnim jest kolor błękitny i tie-dye, które przywołują w myślach stylistykę Happy Hour Shades. Całość zobaczycie na stronie etnies.com. Chłopaki stanęli na wysokości zadania, piąteczka!