Od kilku dni dostępna jest najnowsza wakacyjna kolekcja Diamond „Life Yacht Club” – poświęcona podróżom i relaksowi.
Diamond to typowy przykład tego jak ważna jest dobra nazwa i logo firmy. Przypomnijmy, że kiedy Nickolas Tershay zakładał Diamond Supply Co. w 1998 roku, brand skupiał się głównie na produkcji montażówek do deskorolki, naklejkach i t-shirtach. Bardzo szybko jednak stał się rozpoznawalną marką w całym środowisku skate’owym i streetwearowym dzięki swojej atrakcyjnej estetyce i trafnie dobieranym kolaboracjom.
„Life Yacht Club” to kolekcja, która czerpie inspirację z marynarskiego stylu i kolorystyki. Nie zabrakło więc poziomych pasków, zarówno tych skrojonych materiałowo jak i drukowanych. Świat kolorów zorganizowany jest wokół bieli, granatu i czerwieni. W ofercie znajdziemy m.in. wiatrówkę Yach Windbreaker, t-shirt Hamilton Stripe i bluzę z kapturem Colorblock. Kroje są lekkie, praktyczne w sam raz na wakacyjny trip do Monaco, aby obejrzeć najlepsze sportowe bolidy świata i najbardziej ekskluzywne jachty, a potem po prostu uderzyć do klubu.