Dirty Ghetto Kids For The City, czyli szczypta historii w najnowszej kolaboracji deskorolkowych marek.
Idąc za ciosem opublikowanego wczoraj najnowszego filmu DGK „Saved” pozwólcie, że przedstawię Wam kilka informacji dotyczących równie dobrej co video, współpracy z marką FTC. Zacznijmy może od tego, że takie akcje DGK to nie nowość i to do tego stopnia, że na ich stronie znajduje się specjalna zakładka w menu poświęcona ostatnim produktowym kolaboracjom z innymi markami.
Już na pierwszy rzut oka nie sposób pominąć faktu, że collabo jest inspirowane niezwykle popularną odzieżą roboczą. Wizualnie najbardziej świadczą o tym kurtka „Blue Collar” i koszule „Industrial”. Zapuszczając się jednak dalej w symbolikę logo DGK x FTC – płonącej pochodni oraz zdjęcie na t-shirtach, bluzach i desce to jest jeszcze ciekawiej. Pierwsze czyli logo jest symbolem nadziei na wolność klasy pracującej i lepszy byt. Natomiast gość ze zdjęcia to tragicznie zmarły legendarny przywódca związkowy Jimmy Hoffa, który miał olbrzymi posłuch i uznanie pośród amerykańskiej klasy pracującej tzw. „niebieskich kołnierzyków”. Wszystko to ma oddać hołd pamięci ludzi, którzy w pocie czoła budowali miasta, dla siebie i przyszłych pokoleń.