Supreme po raz kolejny udowadnia swoją niezaprzeczalną pozycje światowego lidera wśród firm streetwearowych. Chłopaki z NYC odnosili już sukcesy w sprzedaży cegieł ze swoją logówką więc nikogo chyba nie zdziwią już afery, które przetoczyły się przez stacje metra w Nowym Jorku.W kolaboracji z New York City Subway powstało coś w rodzaju karty miejskiej z logo Supreme, limitowana ilość takich kart została umieszczona w wybranych automatach biletowych na stacjach w całym mieście.
Na nieszczęście polujących, maszyna wydaje karty losowo. Jak łatwo się domyślić – ludzie masowo zbierali się pod automatami i kupowali liczne karty, aby w końcu wylosować tę jedyną.
To z kolei oczywiście spowodowało gigantyczne utrudnienia dla „zwykłych ludzi”, sprawy zaszły tak daleko, że musiała interweniować policja. Swoją drogą ciekaw jestem ile kasy zarobiła na tym całym zamieszaniu New York City Subway. po raz kolejny chylę czoła przed rozkminą ludzi z ekipy Supreme.
Now vending in select stations: Supreme branded MetroCards pic.twitter.com/ah2kmT0laA
— NYCT Subway (@NYCTSubway) 20 lutego 2017